Gastenboek
Wat hebben we een top avond gehad! We werden verwelkomt met een rode loper en een knallende champagnefles. In de limo hebben we ontzettend lekker gegeten en ook genoten van alle aandacht die de chauffeur, de bediening maar ook omstanders voor ons hadden. Als afsluiting werden we tijdens de koffie ook nog eens goed verrast met een tafelgoochelaar... Geweldig!





