Gastenboek
Unieke belevenis, heb dit als cadeau geboekt voor mijn vrouw op 15 jaar huwelijk. Was top, service, stiptheid, alles. Zelfs een speciaal liedje dat ik wou laten afspelen was er. Kortom, zeker een aanrader. Je voelt geen beweging en geniet van de sfeer, zoals een op een cruiserschip.
Merci voor de de super ervaring, 10 op 10!!! Gts
Merci voor de de super ervaring, 10 op 10!!! Gts





