Gastenboek
Wat hebben we genoten! Van begin tot eind zijn we van het ene hoogtepunt naar het andere hoogtepunt gereden.
Bij buitenkomst op locatie werd Benthe verrast voor haar 27e verjaardag. Chauffeur Jeroen stond keurig op ons te wachten en feliciteerde Benthe met haar verjaardag. Er werden bubbels aangeboden, waarna hij de fles sabreerde, erg gaaf om te zien.
We namen plaats in de limousine, onder het genot van de bubbels, om naar het eerste restaurant te rijden.
Auberge du Bonheur - Tilburg.
Een geweldige locatie, alwaar Jeroen aankwam met de wijnkaart. Hierin zat mijn brief voor Benthe, om haar mijn liefde te verklaren en vervolgens het huwelijksaanzoek te doen. Een bijzonder moment deze avond, wat nog mooier werd aangezien ze JA zei. Het startschot voor een geweldig verloop van de avond was gegeven.
Na dit ja-woord hebben we in de limousine genoten van een amuse van paprika vervolgd door een voorgerecht met vis. Hierin zat zoals besproken rauwe oester verwerkt, aangezien dit voor Benthe een favoriet is.
De presentatie en smaken waren geweldig.
Voor het hoofdgerecht reden we door naar By Pascal - Oosterhout. Voor ons een speciale plek. Mooi dat we hier volledig de vrije hand in hadden en alle keuzes zelf hebben mogen maken. De amuse van kreeft had een erg mooie presentatie en de smaak was top. Als hoofdgerecht kregen we een mooi stuk hertenvlees aangeboden, geweldig qua smaak en ook over de presentatie was nagedacht.
Tijdens dit gerecht zijn we richting de volgende locatie gereden. Zout en Citroen - Oosterhout. Ook hier was de kwaliteit van het eten uitmuntend, en zag de presentatie er geweldig uit. Er is goed geluisterd naar onze wensen, het gerecht was hier volledig op aangepast.
Op weg terug naar huis hebben we nog genoten van een heerlijk kopje koffie met 3*** bonbons, en werd er afgesloten met een mooi glaasje Limoncello. Keurig volgens afgesproken tijd kwamen we thuis aan, alwaar we de avond met vrienden hebben voortgezet.
Een bijzonder woord van dank aan Jeroen, die ons veilig langs alle restaurants heeft gereden. Daarnaast complimenten aan de chefs en de bediening in de diverse restaurants. Als laatste willen we Eugène bedanken voor zijn service en voor het meedenken met onze wensen.
We kijken met veel plezier terug op deze avond,
Thijs en Benthe
Bij buitenkomst op locatie werd Benthe verrast voor haar 27e verjaardag. Chauffeur Jeroen stond keurig op ons te wachten en feliciteerde Benthe met haar verjaardag. Er werden bubbels aangeboden, waarna hij de fles sabreerde, erg gaaf om te zien.
We namen plaats in de limousine, onder het genot van de bubbels, om naar het eerste restaurant te rijden.
Auberge du Bonheur - Tilburg.
Een geweldige locatie, alwaar Jeroen aankwam met de wijnkaart. Hierin zat mijn brief voor Benthe, om haar mijn liefde te verklaren en vervolgens het huwelijksaanzoek te doen. Een bijzonder moment deze avond, wat nog mooier werd aangezien ze JA zei. Het startschot voor een geweldig verloop van de avond was gegeven.
Na dit ja-woord hebben we in de limousine genoten van een amuse van paprika vervolgd door een voorgerecht met vis. Hierin zat zoals besproken rauwe oester verwerkt, aangezien dit voor Benthe een favoriet is.
De presentatie en smaken waren geweldig.
Voor het hoofdgerecht reden we door naar By Pascal - Oosterhout. Voor ons een speciale plek. Mooi dat we hier volledig de vrije hand in hadden en alle keuzes zelf hebben mogen maken. De amuse van kreeft had een erg mooie presentatie en de smaak was top. Als hoofdgerecht kregen we een mooi stuk hertenvlees aangeboden, geweldig qua smaak en ook over de presentatie was nagedacht.
Tijdens dit gerecht zijn we richting de volgende locatie gereden. Zout en Citroen - Oosterhout. Ook hier was de kwaliteit van het eten uitmuntend, en zag de presentatie er geweldig uit. Er is goed geluisterd naar onze wensen, het gerecht was hier volledig op aangepast.
Op weg terug naar huis hebben we nog genoten van een heerlijk kopje koffie met 3*** bonbons, en werd er afgesloten met een mooi glaasje Limoncello. Keurig volgens afgesproken tijd kwamen we thuis aan, alwaar we de avond met vrienden hebben voortgezet.
Een bijzonder woord van dank aan Jeroen, die ons veilig langs alle restaurants heeft gereden. Daarnaast complimenten aan de chefs en de bediening in de diverse restaurants. Als laatste willen we Eugène bedanken voor zijn service en voor het meedenken met onze wensen.
We kijken met veel plezier terug op deze avond,
Thijs en Benthe





