Gastenboek
Heerlijke avond gehad met LIMO diner! We kwamen limodiner tegen op een horecabeurs en hadden zoiets van WoW leuk! gaan we doen voor ons 30 jarig huwelijk! Na 2x de data door omstandigheden te moeten verplaatsen ging het 5 juli dan echt gebeuren. De limo kwam voorrijden bij ons hotel en als echte VIPS liepen we over de rode loper. Bij de limo werd een fles champagne gesabreerd, echt knap dat je dat met een sabel kunt. Vervolgens de limo in en op weg naar het eerste restaurant, onze chauffeur/butler wist veel te vertellen over de omgeving en er was ook gelijk een klik, niet onbelangrijk op zo'n avond. Bij het eerste restaurant kregen we een heerlijke amuse en daarna het voorgerecht, rijdend in de limo en genieten van wijn, champagne en heerlijk eten, voel je je zowaar een ster! We konden bij de chauffeur aangeven waar we heen wilden. Na een mooi rondje op naar het volgende restaurant in den Bosch, een sterrenrestaurant voor alweer een amuse en een hoofdgerecht. Het lam was echt subliem, de bediening zeer charmant! vervolgens onze weg vervolgt door de smalle straatjes in Den bosch, wat een prachtige stad is het toch! Ik heb veel respect voor de chauffeur die zo'n limo van 9 meter fluitend door die straatjes stuurt. Ook de amuse en het dessert waren top! Als afsluiting nog heerlijke bonbons en een kopje koffie toe. Het is leuk om eens de andere kant van een limo te ervaren, al die nieuwsgierige mensen die willen weten wie daar in zou zitten. Het is ook een prachtige ervaring om eens op goed niveau te eten in je eigen prive restaurantje. Wij zijn horecamensen en we zijn best verwend. Al met al hebben we een heerlijke avond gehad, zalig gegeten en kan ik alleen maar zeggen: doen!





