Gastenboek

Gastenboek

 

IMG_4112   IMG_4125 IMG_4154IMG_3510IMG_3549

Schrijf een nieuw bericht in ons gastenboek

 
 
 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je E-mail adres wordt niet gepubliceerd.
Om veiligheidsredenen slaan we je ipadres 216.73.217.58 op.
Je bericht wordt pas zichtbaar nadat Limodinner een anti spam check heeft gedaan.
We houden het recht om berichten te wijzigen, te verwijderen, of niet te publiceren.
Douwe Zwaga uit Joure schreef op 14 juli 2016
LIMODINNER; het ultieme genot van een diner in een limousine; meer dan een topattractie!

Op 13 juli zaten we, niets vermoedend, op de verjaardag van twee van onze kleinkinderen Thomas en Emma, te feesten. Alle kinderen en kleinkinderen waren aanwezig toen we, mijn vrouw Jannie en ik, werden verzocht om naar buiten te komen. Wat ons toen ten deel viel is in één woord niet te vatten.

Een limousine van maar liefst negen meter lang stond voor ons klaar; tranen van emoties kwamen tevoorschijn toen bleek dat dit een speciale verrassing voor ons was, verzorgd door onze lieve kinderen. Pa en ma 43 jaar getrouwd, ma op 14 juli na 42 jaar onderwijs met pensioen en pa op 16 juli zijn 68ste verjaardag. Redenen genoeg voor de kinderen om ons in het zonnetje te zetten; en dat hebben ze meer dan dat gedaan.

Het begon met een toertocht door Joure met alle kleinkinderen en kinderen; een hele belevenis voor ons allemaal en wat er daarna gebeurde is boven alle lof verheven.

Onze gastheer en tevens chauffeur Jeroen Vrijhoeven wist met één slag met een zwaard een fles champagne te ontkurken; werkelijk een kunststukje!

De champagne lieten we ons goed smaken; en voor de kinderen was er echte kinderchampagne. Vervolgens voerde de limousine ons langs drie toprestaurants te weten de Jouster Tour inJoure, restaurant Het Ambacht in Heerenveen en de Oranjetuin / Tjaarda in Oranjewoud.

We lieten ons het diner, dat in de limousine werd opgediend, goed smaken; een prachtig mooi voorgerecht, het hoofdgerecht met een uitstekend klaargemaakt stuk vlees en een nagerecht met vruchten en bavarois.

Een mooie wijn, die geheel bij het diner paste, maakte het diner compleet.

Tot slot was een kop koffie met likeur en bonbon de afsluiting van een ongekend enerverende belevenis van twee mensen die hun kinderen daarvoor bijzonder dankbaar zijn.

Een compliment verdient ook zeer zeker het bedrijf dat dit vrij unieke concept in de markt heeft gezet.

Dit bedrijf verstaat de kunst om haar gasten een onvergetelijke ervaring te bezorgen; alles klopt en het ontbreekt de gast aan niets.

En voor u als lezer van dit verhaal zou ik zeggen; heeft u iets te vieren en wilt u dat op een bijzondere wijze vieren, bezoek dan de website van het bedrijf; dit kunt u al vinden als u ‘dineren in een limousine’ intypt.

Limodiner en kinderen; jullie hebben de avond van 13 juli 2016 voor ons onvergetelijk gemaakt;

dank, dank, dank daarvoor!

Met vriendelijke groet,

Jannie en Douwe Zwaga Joure
Even geduld...