Gastenboek
Ik had Limodiner voor mijn vriend zijn 25 ste verjaardag geboekt. Het was echt een verrassing voor hem die hij nooit zou hebben gedacht.
De limo stond voor, de rode loper was uit en als toppunt lekkere champagne gepopt. We zijn naar drie verschillende restaurants gegaan en hebben super lekker gegeten en bij elke gang een lekkere wijn. De chauffeur was ook heel leuk!
In 1 woord, het was echt een super leuke avond en voor herhaling vatbaar. Ik zou dit dan ook zeker aan iedereen aanraden.
De limo stond voor, de rode loper was uit en als toppunt lekkere champagne gepopt. We zijn naar drie verschillende restaurants gegaan en hebben super lekker gegeten en bij elke gang een lekkere wijn. De chauffeur was ook heel leuk!
In 1 woord, het was echt een super leuke avond en voor herhaling vatbaar. Ik zou dit dan ook zeker aan iedereen aanraden.





